Thursday, January 17, 2013

I'll miss you MOLLY :'(


I will miss you MOLLY .
Tak sangka sekejap je molly pergi .. maafkan mummy sebab tak sempat tengok molly sebelum mummy pergi kelas pagi tadi .. kalau mummy tahu mummy cium molly puas-2 pagi tadi .. patut lah semalam molly macam tak sedap badan diam je .. rupanya molly dah rasa yang molly nak pergi harini .. molly tahu tak mummy baru je belikan molly bola untuk main mummy belikan susu banyak untuk molly , itam n tobby tapi molly langsung tak rasmikan .. semalam tobby dengan etam main bola pun molly duk tepi diam termenung je tengok .. mummy tak sangka pula molly nak pergi .. mummy sayang molly sangat-2 .. molly baik-2 disana okeh .. jangan lupa mummy n penjaga-2 molly yang lain .. mummy minta maaf banyak sebab terpaksa tanam molly sedangkan mumy tak sanggup .. molly .. molly anak kucing yang baikkan .. molly jaga diri ye .. mummy sentiasa ingat kecomelan molly sampai bila-2 .. LOVE 

No comments:

Post a Comment