Tuesday, March 5, 2013

KLIA Department












Hampir 1month aku tak update blogger .. so harini timenya untuk aku update semula sebab aku nak update persiapan mama abah untuk pergi ke Tanak Suci .. Semalam 4hb Mac mama dengan abah berangkat ke MEKAH .. Alhamdullilah hajat dan impian mereka tercapai juga selama ini .. syukur pada ALLAH kerana memilih mama dan abah untuk ke tempatnya .. Semoga perjalanan dan amal ibadah mama dan abah diberkatinya dan dipermudah kan ..  dan kesihtana mereka juga baik-2 sahaja .. mama abah baru satu hari mama abah takde eein dah rindu .. hati in sebak sangat time tengok mama abah check in .. nanti kat sana jaga diri baik-2 ye .. alhamdullilah in syukur sangat akhirnya mama abah sampai juga disana .. mesti mama abah happy tak terkata kan ? kami kat sini sentiasa doakan mama dan abah kat sana . Semoga segala urusan mu dipermudahkan . Amin ..
Nati belikan in pape dari sana ye :)

No comments:

Post a Comment